اخبار
1399/5/5 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی از پنجم مرداد ماه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از پنجم مرداد ماه بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در سایت سازمان سنجش آغاز و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص‌ شده، که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب نمایند.
ایشان ادامه داد:دانشگاه پیام نور استان کرمان با دارا بودن 28مرکز و واحد دانشگاهی پذیرای داوطلبین تحصیلات عالی در استان در ۳۵۰ رشته محل  می باشد و ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی و  از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود  و نیازی به مراجعه حضوری نیست. 
محدثی زرندی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند برای آگاهی از رشته محل ها و دریافت جزئیات بیشتر به پورتال دانشگاه به نشانی kerman.pnu.ac.ir مراجعه نموده یاکانال های اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان کرمان در فضای مجازی به آدرس @kermanpnuk را دنبال نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به زیرساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با وجود ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکرد و در نیمسال دوم با برگزاری بیش از ۱۱۰۰۰ گروه درسی به صورت مجازی و الکترونیکی برای دانشجو یان سراسر استان کرمان توانست نیمسال تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برساند و هم اکنون با برگزاری ترم تابستان با ارائه بیش از ۹۵۰ عنوان درس به صورت مجازی و الکترونیکی پیشرو در بین سایر دانشگاهها در راستای خدمت به دانشجو یان می باشد.
رئیس دبیرخانه منطقه هشت با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه‌ مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

لینک ثبت بدون آزمون دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال 99

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر