سخن یار
1398/4/17 دوشنبه
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه؛
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه؛

.

1-قوه‌ی قضائیه در نظام جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود.این  نهال باید روز به روز  رشد کند/تحول بدون برنامه امکان ندارد .قبل از مسئولیت رئیس محترم قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و یک بر نامه جامعی تهیه کردند. بنده توصیه اولم این است که همین بر نامه خوبی که تهیه شد طبق زمانبندی وبدون اغماض پیش ببرید وعملیاتی کنید. کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا"احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.

2-اینکه می بینید در خبر گزاریها ی خارجی میگویند که ایران را نمیشود به زانو در آورد ،این ناشی از 40سال حرکت ملت ایران است/ملت ایران با انقلاب اسلامی، خود را از لاک تو سری خوری خلاص کرد. لذاست که هر چه دشمنان ظالم فشار می آورند تاثیری در او نمیگذارد. راهپیماییها وانتخاباتها را ببینید/ آخر امسال هم یک  انتخاباتی هست؛من میدانم که ملت ایران با وجود تردید آفرینی هایی که بعضی میکنند با شور وشوق در این انتخابات هم حضور ییدا می کند.

3-ملت بزرگ وشجاع و آبرومند ایران را شریرترین حکومتهای دنیا یعنی آمریکا که عامل جنگ وخونریزی و تفرقه وچاچیدن و غارت ملتها در طول تاریخ است،متهم می کند و منفورترین چهره های چنین دولتی ،ملت ایران را متهم می کنند و دشنام میدهند. ملت ایران با این توهینها جا نمیزند وعقب نشینی نمیکند /ملت ایران در همین تحریمهای ظالمانه، مظلوم واقع شده لکن ضعیف نیست ، مقتدر است. به فضل الهی ملت ایران با قوت واقتدار ، خودش رابه همه مقاصدی که ترسیم کرده خواهد رساند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر