برگزیده ها
1399/1/16 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
دانشجویان دغدغه برگزاری کلاس ها و نمرات میان ترم های خود را نداشته باشند.

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علیرضا محدثی در جلسه فوق العاده ویژه برگزاری دروس الکترونیکی با حضور مدیران ستاد استان، بر حفظ منافع دانشجويان و لزوم پاي كار بودن همه عوامل اجرايي دانشگاه  تاکید نمود. 
وی تلاش مضاعف مدیران ستاد، روسای مراکز واحد، مدیران گروههای درسی، همکاران آموزش و کلیه پرسنل   برای  بهبود فرآیند آموزش الکترونیکی و مجازی  دانشجویان را خواستار شد.
رییس دانشگاه  پیام نور استان کرمان افزود: هم اکنون زمان حضور مدافعان آموزش کشور  جهت حفظ آموزش کشور می باشد و اعضای هیات علمی و اداری دانشگاهها  بعنوان  مدافعان آموزش کشور، می بایست مانند مدافعان سلامت باید پای در میدان بگذارند و اجازه آسیب به آموزش کشور داده نشود.
وی افزود: همه ما جهت قطع زنجیره  اين بيماري بايد همكاري مستمر داشته باشيم و با رعايت تمام اصول بهداشتي ابلاغي از سوي وزارت بهداشت و نيز مسئولين استاني، تمام توان خود را جهت ارائه خدمات آموزشي براي دانشجويان به كار خواهيم بست.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: اميدوارم در اين زمان كه شيوع بيماري ما را دچار مشكلاتي كرده است بتوانيم با درايت و همفكري لازم بهترين عملكرد را داشته باشيم.
ايشان با اشاره به اطلاع رساني صحيح و به موقع جهت بهره مندي دانشجويان از امكانات فراهم شده، تاکید کرد: خوشبختانه در اين زمينه دانشگاه پيام نور زير ساخت و تجربيات خوب و ارزنده اي دارد و ميتوانيم با حداقل تغييرات از اين مرحله با سربلندي عبور كنيم.
دکتر محدثی در ادامه تاکید نمود، دانشجویان دغدغه برگزاری کلاس ها و نمرات میان ترم خود را نداشته باشند و از دانشجويان خواست با حضور در كلاس هاي مجازي به راحتي دروس انتخابي ترم جاري را فرا گيرند.
لازم به ذکر است، با برنامه ریزی انجام شده دانشجویان می توانند، در کلاس های الکترونیکی کلیه دروس نظری شرکت نموده و از محتواهای تولید شده که اکثرا به صورت پاور پوینت، فایل صوتی و...می باشد جهت تفهیم دروس استفاده نمایند.
گفتنی است، نمره میان ترم مشمول دروس الکترونیکی مانند دروس عادی هم میشود.
دانشجویان عزیز توجه داشته باشند اطلاعات تکمیلی این خبر در اطلاعیه های بعدی دانشگاه در سایت استان به آدرس: kerman.pnu.ac.ir  و شبکه های مجازی استان به آدرس kermanpnuk انجام خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر